Thursday, December 28, 2006

Contoh Perkakas Wifi


Air Plus Xtreme G High Speed 2.4 GHz (802.11g)/Wireless 108 Mpsb
PCI Adapter RM 99 - RM 149

Air Plus Xtreme G High Speed , 2.4 GHz (802.11g)/Wireless 108 Mpsb
USB Adapter RM99 - RM139



D Link wireless 108G MIMO Rauter RM 313


Ini adalah antara contoh peralatan yang akan digunakan dalam melaksanakan projek WIFI di
kawasan taman perumahan Fasa 3E. Kumpulan pertama akan mula menggunakan kemudahan
Wifi ini selewat-lewatnya pada pertengahan bulan Januari 2007. Di minta semua ahli yang berminat memberi kerjasama yang secukupnya dalam menjayakan projek ini.

4 comments:

Anonymous said...

bang, saya ada komputer yang lama sikit, baru beli 2 thuan dekat nilai 3, jenis Accer 486 DX guna windows 95, boleh join tak?

tolong bang, saya tak reti sangat.

Anonymous said...

Kawan saya sebelah rumah ada 3 orang nak join jugak, anak dia semua pandai pakai PC.. nak cakap ngan sapa ni.. awi tu sapa, penyanyi, tolong abang amir

Fairul Amir Mahmad said...

buat masa ini hanya... kawasan fasa 3e sahaja bakal menerima kemudahan wifi ini. komputer windows 95 pun boleh guna wifi cuma beli alatan wifi jerrr... kalau boleh upgred kpd windows 98 lebih bagus

Anonymous said...

ma kasih bang, nanti saya nak upgred komputer saya, tempat abnag ada orang buat ke.

Dulu saya tanya kat beranang, dia orang kata kena tambah disket ngan ic board dia, dekat RM600, mungkina abang buat murah sikit